swager4life

Direktlänk till inlägg 23 september 2013

Hej alla

Av Jasmina Nikolic - 23 september 2013 14:34

hej alla jag har precis börjar blogga och jag hoppas att ni kommer att gilla min blogg

 

lite om mig 

 

  1. Jag heter Jasmina Nikolic , Och bor i Lund Stad 
  2. är 15 år blev fel när vi gjorde blogg vi trykte 1995 men det blev fel ska ändra det 
  3. går i skolan som alla andra gör
  4. är född i sverige men mina föreldrar kommer från serbien 
  5. jag kallas swagger eftersom jag har swag haha 
  6. fixsar naglarna hela tiden 
  7. älskar att ha snygga skor kepsar och snyggaste tröjorna på mig 

 

jag hoppas att ni kommer att gilla min blogg och mig och ni får ställa hur många frågor som helst 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmina Nikolic - 1 oktober 2013 14:30

ahhh jag vill bara he, fullt allvar swager är för trött för detta nu asså verkligen sprungit runt skrivit kopierat sprungit runt    på rasten stack jag och min kompis till ica innan vi gick tillbaka gick vi och rökte  nu på rasten innan engelskan...

Av Jasmina Nikolic - 28 september 2013 13:52

kanske många som har hört att alla romer är med i ett register. Jag tycker att det är så jävla kräknade pga grund av detta vill inte ens jag gå till skolan dem pratar om det när jag går ut så tittar dem snet på mig och så vissa som vet att jag är rom...

Av Jasmina Nikolic - 26 september 2013 23:29

jag ska ha frågestunder där ni kan fråga på vad ni vill jag svarar på allt som ni vill veta om mig kommer att svara på era frågar genom video inlägg och allt ni frågar kommer ni få svar på  kommer bli kul att svara på era frågar verkligen asså  ...

Av Jasmina Nikolic - 26 september 2013 23:23

jag sitter och kollar på film den heter tusen gånger starkare och den är endå väldigt bra har sätt den förr men det var länge sen jag såg den  jag har väldigt tråkigt imoergon ska jag till skolan igen samma grej men det äe verkligen jobbigt efterso...

Presentation


swager4life
swager4life
swager4life
swager4life
swager4life
swager4life
swager4life

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards