swager4life

Alla inlägg under oktober 2013

Av Jasmina Nikolic - 1 oktober 2013 14:30

ahhh jag vill bara he, fullt allvar swager är för trött för detta nu asså verkligen sprungit runt skrivit kopierat sprungit runt 


på rasten stack jag och min kompis till ica innan vi gick tillbaka gick vi och rökte  nu på rasten innan engelskan så gick vi till mc om inte vet vad de står för så mc donalds rökte på vägen dit och  på vägen tillbaka just nu sitter jag själv och skriver tänkte passa på att skriva ett inlägg eftersom att jag slutar 15:00 så det varallt antar jag ska bara forsätta att jobba med det jag ska hem efter detta och göra en kopp kaffe sitta ner och bara det lungt och röka en cigg men innan jag ska hem måste jag till netto ska handla lite 


sen mot kvällen får vi se vad jag ska göra skriver ett inlägg när jag kommer hem som kommer typ vara halv fyra kommer jag att vara hemma efter mitt kaffe efter det jag ska göra så tar jag upp datan och skriver ett in lägg kolla in min blogg hoppas att ni alla gillar den 


mot kvällen skriver inlägg sennare eftersom min data kommer att slockna har bara 18 % btw videoinlägg i kväll kolla vid klockan sex sju eller 8 okej <3 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


swager4life
swager4life
swager4life
swager4life
swager4life
swager4life
swager4life

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards