swager4life

Alla inlägg den 28 september 2013

Av Jasmina Nikolic - 28 september 2013 13:52

kanske många som har hört att alla romer är med i ett register. Jag tycker att det är så jävla kräknade pga grund av detta vill inte ens jag gå till skolan dem pratar om det när jag går ut så tittar dem snet på mig och så vissa som vet att jag är rom bara vänder huvet när dem ser mig jag vet inte vad mi tycker o detta men jag tycker att det r fel och kränkande vad försöker dem ska nya Adolf Hitler i sverige mennar inte nu att jag är rasist för det r jag inte jag är född här vilket betyder i sverige att jag är svensk men jag kan inte säga att jag r svensk för det r jag inte men sverige är mitt hemland jag är född här bor här och  vi e här for att stanna så enkelt e det jag vet ine vad ni andra tycker om detta om ni tycker att det är bra eller dåligt kan ni lika bra skriva en komentera det i min blogg villl se vad vissa av er tycker om detta 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


swager4life
swager4life
swager4life
swager4life
swager4life
swager4life
swager4life

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards